Рекомендации по подготовке  к вступительным экзаменам по специальности 0401000  «Кітапхана  ісі»

Как подготовиться к поступлению в колледж

После окончания 9 класса школы или гимназии, встает вопрос о поступлении в более серьезное образовательное учреждение. Именно к этому последний год обучения в школе готовили вас учителя и родители. Выбрав профессию и колледж, вы обязательно сдадите вступительные экзамены, нужно только грамотно организовать процесс подготовки. Самым основным подготовительным шагом к поступлению в образовательное учреждение, будет являться посещение данного учреждения. Целью посещения колледжа, в который вы бы хотели поступить, будет являться консультирование по поводу вступительных экзаменов. Перед консультацией, умственно, а при необходимости, и в письменной форме, изложите накопившиеся вопросы. Итак, что нужно знать. При посещении учреждения, не забудьте конкретно определить предметы для сдачи экзаменов и точную дату их проведения. Так же в колледже вы можете получить примерный перечень вопросов. Как правило, такие вопросы обязательно входят в экзаменационные билеты. После того, как вы уже точно знаете какие предметы входят в экзамены, пришло время правильной организации подготовки. Не оставляйте подготовку к сдаче экзаменов на последний день. Все что вам нужно, это повторить пройденный в школе материал. Внимание  Практически в каждом колледже есть дополнительные курсы подготовительного характера. Все курсовые занятия, как правило, осуществляются на платной или коммерческой основе. При этом не следует забывать, что материал для вступительных экзаменов в колледж полностью базирован на школьных знаниях.

«Кітапхана  ісі» мамандығына 2 емтихан тапсырады: қазақ тілінен диктант,қазақ әдебиетінен тест тапсырмалары.

 Бақылау диктантарына қойылатын  талаптар

Білім алушылардың  сауаттылығының,білімін бағалау үшін жүргізілетін бақылау диктантарындағы сөз саны белгіленген нормаға сәйкес болуы қажет.

Диктант мәтініне байланысты мұғалімдердің ескеретіндері:

  1. Қажет болған жағдайда мәтін мазмұны қысқаша мәлімет беру;
  2. Сөйлемдердің құрылысы мен тыныс белгілерін,оқылу интонациясын ескерту;
  3. Жай сөйлем,құрмалас сөйлемдердің қандай түрлерінің барын анықтау,ондағы екпіп,тыныс белгіріне көңіл бөлу;
  4. Сызықша,тырнақша тәрізді тыныс белгілерді қолдану жүйесі.

Мұғалім мәтінді әуелі мәнерлеп оқып шығады,содан кейін жеке сөйлемдерді оқып жаздыра бастайды.Соңғы сөйлем жазылып болған соң, диктант мәтіні толық қайта оқылады.Бұл ретте мәтін бояу оқылады.Соңында мұғалімнің рұқсаты бойынша білім алушылар өз жұмыстарын қосымша тексере алады.Диктант мәтінін таза қағазға көшіруге рұқсат етідмейді.

Қазақ әдебиеті пәнінен қабылдау емтиханына қойылатын талаптар

Қазақ, орыс әдебиеті пәнінен қабылдау емтиханына 4 нұсқа тест дайындалады.Қазақ әдебиетінен 25 сұрақ,орыс әдебиетінен 5 сұрақ.

9 сынып материалынан ауыз әдебиеті,классик ақын-жазушылардың өмірі мен шығармашылығы,әдеби көркемдегіш құралдар,шығарма мәтіндерінен үзінді,қаламгерлер туралы айтылған ой-пікірлер сұрақтардың негізін құрайды. 9 сынып бітіріп келген оқушы әдеби көркемдігіш құралдарының (метафора,теңеу.эпитет т.б.) анықтамасын, өткен кезендерін зерттеле бастаған уақытын, жүйелі түрде  зерттелуі туралы,зертеушілер жайында мағұлмат, ауыз әдебиеті үлгілерін жатқа білуі керек және көне дәуір жазба ескерткіштері туралы мәлімет айта алулары керек.

9 сынып оқушысы қазақтын классик ақын –жазушыларының шығармалары мен өмірі,тағдырын меңгеруі керек. Әсіресе Абай Құнанбаев,Ыбырай Алтынсарин,Шоқан Уәлиханов,Шәкірім Құдайбердиев т.б. үлгі-өнегелі еңбектерімен,қазақ әдебиетінің ғұламалары болып қалыптасқан ақын-жазушылардың шығармаларымен таныс болуы керек.

Бөлісу